Labels

Wednesday 23 July 2014

Angína.

Nemoc o prázdninách? Smůla.

Kdo může mít větší smůlu než já? Nikdo! Co už. Je to tak, dnes jsem byla u doktorky a bylo mi řečeno to, co jsem věděla již před dvaceti čtyřmi hodinami → "máš angínu".
Není to tak strašná nemoc. Až na to, že nemůžete skoro polykat. Taky až na to, že nemůžete mluvit. (Což by mohla být výhoda pro vaše okolí :D). A až na to, že musíte ležet v posteli, požírat antibiotika, pít bylinné čaje (zázvorový do mě nikdo nedostane). 
Na druhou stranu mám zase čas číst knížky, nebo se flákat na (třeba vašem) blogu. Co mě asi nejvíce štve, že musím přerušit svůj cvičící challenge a taky to, že mi během těch dvou dnů spadla váha na 46,5 kg :(.. Nechci vědět, co bude následovat.

Taky ta omezení, že nemůžu být venku s přáteli, či jít ke koním, nebo jít na sobotní akci Jičínfest a místo toho budu trávit mamčinou oslavu tak nějak napolovičato.

Pohodička s angínou (čaj + kniha + noťas = ♥)
Dnes mě navštívila ještě Kačenka a donesla mi bavlnky, abych se nenudila :3 takže se pomalu, ale jistě snad už naučím plést náramky přátelství. Návod zde.
Reggae bavlnky :)
Zdravím všechny z postele společně s antibiotiky! :D :(

8 comments:

  1. kdy já naposledy měla takovou váhu, ach! Skoro Ti to závidím :-D ... jinak hlavně se uzdrav, já sice angínu v životě neměla, ale věřím, že je to dost nepříjemné ... lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi se ta váha pohybuje mezi 45 - 50 kg. Ale jako před angínou, jsem to už vytáhla na těch 50, ale teď mi to zase spadlo :( děkuju moc! V životěs to neměla? :O Týjo, to čumím :D to tu píšu, jako by to byla neobyčejná nemoc, ale myslím, že tím prošel snad každý :D není to tak strašné, až na ten krk ((

      Delete
  2. Buď ráda za angínu. Moje sestra leží v nemocnici se zánětem ledvin. A to je teprve něco, ještě když máš práci. Já mám 58kg. Za ty cca 3 týdny prázdnin jsem přibrala 4, kvůli tomu, že cvičím, takže nabírám svalovinu, protože jsem hrozná vychrtlina a tuk na spalování nemám, můžu maximálně nabrat svalovinu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To věřím :/ to máme hodně podobný metabolismus Anonyme :)

      Delete
    2. Já mám zvýšenou činnosti štítné žlázy :) Tak proto ta vychrtlina, které všude lezou kosti a dokonce si na nich i sedí. Nepříjemné :/

      Delete
    3. Tak to já nemám :) ale taky si to většina myslí. Už jsem se ale hodně spravila :)

      Delete
  3. Přeji brzké uzdravení! Já nemocná nejsem, ale nemám vůbec náladu na okolí. I když ven chodím, většinu dne trávím doma s knížkou v ruce, pak jdu pozdě odpoledne ven se psem. Je to divné, ale nějak se mi nechce mezi lidi. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky mám takové nálady, že jsem nejraději sama :) určitě zkouknu tvůj blog :3

      Delete