Labels

Tuesday 22 July 2014

Seriály.

AKA zabiják času.

Musím se přiznat, že zde vypíšu jen ty nejhlavnější, které mám odkoukané od prvního dílu až do posledního - jinak by to tu bylo nadlouho a to si ani v nejmenším nedělám srandu :)! Přeji příjemné čtení, protože je toho docela dost - doslova.

Game of Thrones (Hra o trůny)

Část postav.
No, kde začít :D. Asi můj nejoblíbenější seriál, ale opravdu nejsem takový mega fanda, co řeší všechny možné teorie, má už přečtené všechny knížky a hned v den, kdy se zveřejní nový díl už ho má zkouknutý - teda tohle občas stihnu:). 
Na tenhle seriál jsem přišla díky mé sestřičce a jejímu příteli. Když se na to dívali u nás doma, tak mě GOTko oslovilo především tím, že je to historický seriál (což mám ráda) a té fantazie tam zas tolik není (řekla bych, že vše, co se tam odehrálo by mohla být pravda - až na bílé chodce, různé ty bohy a možná i draky). I když je seriál místy krutý, stejně mě zesmutní nejvíce ty části, kde zabijí zlovlka či koně a jiné zvířata :(. 
Na tomto seriálu také miluji, že snad NIKDY nevíte, co se může stát během okamžiku. Neustále překvapuje a většina věcí se nedá vůbec předpovědět, tedy až na to, že umřou snad všichni. Ale není to takový ten film, co překvapí a nedává to žádný smysl. Postupně to do sebe všechno pěkně zapadá.
Rozhodně bych tento seriál nikomu nenutila, protože chápu, jak se většina lidí (i já), dívá na něco "populárního", nemusí se to líbit každému, protože jak už je v seriálu hodně utrpení, tak i intimnějších částí. Můžu jen doporučit. Myslím, že každý si tam dokáže najít svou oblíbenou postavu, či kmen/rod,.. :)
Pro mě je to jeden z nejlepších seriálů a tak mám doma už i knížky (skoro všechny) a spokojeně si je pročítám.
Moje nejoblíbenější postava je Arya Stark. (A Tyrion Lannister, vlastně taky Jon Snow a Daenerys Targaryen,.. je jich hodně :D)
Ukázka ze seriálu.

Ukázka ze seriálu.

Daenerys Targaryen - jedna z mých oblíbených.

Arya Stark - ta nejoblíbenější.
 Tak to bychom za sebou měli stručně první seriál. Jdeme dál..

Pretty little liars (Překrásné lhářky)

Pretty little liars
Heh, seriál, který sleduji asi stejně dlouho jako GOTko, možná o něco kratší dobu :) I přes to, že už ztrácím veškeré iluze, že někdy zjistím, kdo je -A, se stále na tento seriál dívám a snad mi to jednoho dne řekne i on :D. Co bych mohla ještě napsat je, že jsem se teď dlouho nedívala, což bych mohla už dohnat, protože mi chybí tuším celá série (pátá). Seriál mohu doporučit, ale ne každého by mohlo bavit pozorovat čtyři americké středoškolačky, které sesnaží přijít na záhadu o zmizení jejich kamarádky Alison a výhružných vzkazech.

Sherlock

Sherlock

Jeden z nejlepších detektivních seriálů. Miluji Sherlockovu dedukci a celkově jeho postavu, místy (dost častými) je opravdu zábava to sledovat. Krásně do sebe všechno zapadá, i když vím to třeba prvních x minut nedává vůbec smysl. Tento seriál můžu jedině doporučit - sice trvá až hodinu, ale v sériích není moc dílů. Což mě mrzí.

Weeds (Tráva)

Weeds (Tráva)
Bože, ten seriál je taková blbost. No nevím nějak extra mě neoslovil (až na tu trávu). Vlastně celý ten seriál se kompletně točil kolem trávy, a když se točil kolem jiných záležitostí, tak to bylo dosti nudné. Tak či tak, nechápu, jak jsem to zvládla, ale zkouknula jsem všechny série! A když nastal konec, nějak jsem si uvědomila, že je to škoda. No co, přesedlala jsem na tvrdší drogy..

Breaking bad (Perníkový táta)

Breaking bad (Perníkový táta)
Jojo, tak jsem přesedlala na seriál o pervitinu. Jsem nyní ve 4. sérii a zatím jsem stále spokojena. Nevím, co k tomuto napsat. Je to prostě seriál docela (hádám si říct) podobný USA a jejich problémy s drogami.

No seriálů sleduji, či jsem sledovala mnohem více, ale snažila jsem se udělat výtah těch nejaktuálnějších. Dále sleduji například: Arrow - opravdu dobrý seriál, vždy, když ho vidím (třeba 2 díly po sobě), dostanu nehoráznou sílu a mám chuť začít posilovat, cvičit, lítat v oblacích a nevím co všechno :D. Awkward. - další pubertální seriál o puberťačce, mám ho ráda, takový ten typicky šíleně americký, proč ne? :) Revolution - tento seriál se mi hodně líbí, bohužel, když jsem ho chtěla sledovat, nedal se stáhnout a ke zhlédnutí nikde nebyl dostupný :/ tak třeba nám to klapne jindy. Teenwolf - seriál, který by měl být zařazen mezi vyvolené, jedině doporučuji :) trošku fantazmagorie, ale mě to nějak vyhovuje :D. Další seriály, na které se ráda podívám: Misfits (Zmetci), O.C. California, How I met your mother, The big bang theory a samozřejmě Simpsonovy.

A jaké máte oblíbené seriály vy? :)

5 comments:

  1. Z těchto seriálů sleduji Sherlocka a miluji ten seriál <3
    Sledovala jsem i PLL, ale poslední dobou už nějak moc ne, nevím proč. :)
    Arrow jsem taky sledovala, přestala jsem, znovu nevím proč. :D Stejně tak Teen Wolf, ale v tom chci zase pokračovat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máme hodně podobné! :D PLL mám teď taky pauzu, Arrow taky a Teen Wolf taky:D ale věřím, že to doženu o prázkách, ještě teď. Když jsem nemocná -_-

      Delete
  2. Pretty little Liars a Sherlok milujem to sú topky :333
    www.allmoblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Máme hodně podobný vkus. Pravidelně sleduji prakticky to samé. :)

    ReplyDelete
  4. Tak to máme dost podobně :-) Já sleduji Game of Thrones (tam sem maniak, co má přečtené všechny vydané knížky dokonce 2x :-)), Sherlocka (ten je skvělej!), How I met your mother (tak první 3 až 4 série sou super, ostatní už jen fajn :-)), Big Bang... nu, to v podstatě vše :-). Rozkoukali jsme American Horror Story, ale to je teda silná káva :-), a taky House of Cards... tak uvidíme, kam to povede :-)

    ReplyDelete