Labels

Tuesday 22 July 2014

Something about.

S Faty od Lovenky (2014)

Zdravím všechny, co zavítali na můj blog :). Jmenuji se Petra. Jsem 16tiletá holka z Moravskoslezského kraje, přesněji z Nového Jičína. Bydlím v rodinném domě s velkou zahradou a ještě větším bazénem. Narodila jsem se 23.9., tudíž jsem ve znamení váhy (no, i když někde ve znamení panny). Mám jednu o deset let starší sestru, která s námi už bohužel nebydlí. Studuji na gymnáziu v Novém Jičíně a stále rozmýšlím, zda byla dobrá volba vydat se zrovna sem. 

Co se týká mých koníčků, tak navštěvuji soukromou stáj v Šenově u N. J. A pravidelně jezdím od roku 2007 - tedy 7 rokem. Hrála jsem také závodně házenou, ale s ní jsem skončila, když jsem nastoupila na šestiletý gympl. Dodnes lituji, že jsem přestala hrát. Zajímám se taky trochu o myslivost, s ohledem, že doma máme menší zvěřinec a především loveckého psa :). Celkově mám hodně ráda zvířata (už odmalička). Chovala jsem králíky a morčata, ale s králíky to u nás nikdy nedopadlo dobře, takže teď mám doma pouze čtyři morčata. Mezi další koníček bych uvedla celkově sport, i přes to, že už nehraji házenou (která mi zaručila opravdu mimořádnou fyzickou kondici). Ráda běhám a posiluji a jsem moc ráda za svoje tělo, protože během krátké doby pravidelného cvičení je schopno se vyrýsovat. Což mi vždy udělá radost a za práci přijde rychlá odměna. Povahově jsem opravdu různorodá, asi jsem stále ještě nenaleza sama sebe, takže moje chování je v posledních měsících opravdu rozdílné. Naštěstí mám kolem sebe jedny z nejlepších lidí, za které jsem strašně moc vděčná :), kteří mě dokážou podržet i v těch nejhorších chvílích. Co se hudby týče, už přes rok poslouchám převážně rap, což si o mně teď může každý z vás něco vydedukovat a asi to nebude nejkladnější. Sleduji také hafo seriálů, ale pro ty bych nechala samostatný post, protože jich je opravdu hodně.


Jedna z vyjížďky. Já a Sendy.

To by bylo pro tento článek asi vše. Přeji krásný zbytek dne:).

1 comment:

  1. Ahoj, děkuji za tvůj komentář na mém blogu, známe se? Nebo si ke mně zabloudila náhodou? :-) Jinak máš moc hezký blog, pěkně se čte. Kdyžtak napiš na e-mail paraplee@seznam.cz :-)

    ReplyDelete